Rijweg te vroeg vrij

Voor vragen over het hybride besturingssyteem Dinamo
Tom51-49

Rijweg te vroeg vrij

Ongelezen bericht door Tom51-49 » 11 feb 2020, 19:18

Hoi,Martin

ik heb al diversen ontsporingen op mijn baan gehad,doordat bv. lok met ertswagens totale lente 833 mm ,de wissel te vroeg omzet,is het mogelijk om 1 weerstand van 1K tussen de asjes, te monteren,om zo decectie af tegeven en het blok langer bezet te houden???

Rij met iTrain 4.1 nog en Dinamo

en als ik iTRAIN 5.0 bij je koop,wordt dan ook het bedrag bijschreven op mijn accont!!!

Gr,Ton

DTS
Beheerder

Re: Rijweg te vroeg vrij

Ongelezen bericht door DTS » 12 feb 2020, 07:46

Hoi laatste vraag snap ik niet helemaal, die kan je ook beter via de mail stellen. Dit Portal is daar niet echt de juiste plek voor.

Als je wisselstraat te vroeg word vrijgegeven dan kloppen je instellingen niet in iTrain.

De wagens detecteren kan, maar wel met 10k ohm, met 1K ga je geen detectie krijgen.

Groetjes

Tom51-49

Re: Rijweg te vroeg vrij

Ongelezen bericht door Tom51-49 » 12 feb 2020, 09:59

DTS schreef:
12 feb 2020, 07:46
Hoi laatste vraag snap ik niet helemaal, die kan je ook beter via de mail stellen. Dit Portal is daar niet echt de juiste plek voor.

Als je wisselstraat te vroeg word vrijgegeven dan kloppen je instellingen niet in iTrain.

De wagens detecteren kan, maar wel met 10k ohm, met 1K ga je geen detectie krijgen.

Groetjes

Hoi,Martin
ik bedoel de punten-saldo in mijn DTS account bij je heb nu 173 punten,wordt dat aankoop bedrag bij het saldo bij geschreven??

De ertstrein is met lok 833 mm lang,ik dacht dat iTRAIN daar rekening mee houden,en het blok of wissel niet eerder vrij gaf,als de totale lengte over de bezetmelder was!!!

ik heb nu 1K onder de laatste as hangen,de bezetmelder brandt wel,maar gaat ook af en toe uit,heb een asje wel omgedraaid,anders deed hij het niet!!

Gr,Ton

Plaats reactie